שאלות ותשובות נפוצות
מתי החבילה תגיע אליי?
זמן למשלוח הוא כ-5 ימי עבודה, אולם בזמני חגים, זמן המשלוח יכול להתארך עקב מחסור בימי עבודה.
ברצוני לבטל את ההזמנה שביצעתי. מה לעשות?
אין בעיה, צרי איתנו קשר ונשמח לעזור.
אנחנו זמינים בכתובת המייל:
info@dermatonics.co.il
ובימים א׳-ה׳ בין השעות 10:00 עד 17:00
בטלפון: 03-5040830
קיבלתי מוצר פגום. מה אני עושה?
במידה וקיבלתם מוצר פגום צרו קשר עם שירות הלקוחות שלנו
בטלפון 03-5040830, ואנו נדאג להחליף לך את המוצר הפגום בהקדם האפשרי.
נרשמתי לקבל מכם עדכונים, אבל התחרטתי. מה לעשות?
אין בעיה. צרו עמנו קשר עם פרטיכם בכתובת הדוא”ל: info@dermatonics.co.il, או פעלו אחר ההוראות לשם הסרה בדיוור השיווקי שקיבלתם מאיתנו. שימו לב, כי מטעמים טכנולוגיים ואחרים, ייתכן שייקח לנו עד 3 ימי עסקים ממועד קבלת בקשתכם כדי להסיר את פרטיכם מרשימת התפוצה.